BH Clubbing
Filmovi koje morate pogledati u listpadu
Datum: Ponedjeljak, 19.10.2015. // Broj pregleda: 2651 // Kategorija: Showbiz // Autor: N.S. //
Listopad nije mjesec u kojem ćemo se nagledati visokobudžetnih blockbustera, ali neće nedostajati ozbiljnih kandidata za neki od zlatnih kipića!

Amy (Amy)

amyPočetak prikazivanja: 01.10.2015.

Voljeli ju vi ili ne, nitko ne može poreći kako je Amy Winehouse bila nevjerojatno talentirana i originalna umjetnica koja je pomaknula granice soula i za svoje kratke karijere stvorila nekoliko istinskih glazbenih klasika. Na žalost, težak i buran život su ju stajali glave pa je tako 2011. godine preminula od trovanja alkoholom, a ovaj je fantastični dokumentarac Asifa Kapadie možda i najbolji testament njezinih 27 godina. Hrpa arhivskih snimaka, privatnih videa i nikada viđenog materijala zadovoljiti će i tvrdokorne fanove, ali i one koji se tek upoznaju s osebujnom Amy.

The Martian (Marsovac)

martian

Početak prikazivanja: 01.10.2015.

Stari majstor Ridley Scott je izgleda napokon ubo jedan stvarno odličan (a ne samo iznadprosječan) SF, a kritike i prve reakcije su toliko pozitivne i pune hvale da su očekivanja uistinu velika. Kombinacija malo jače znanosti i vrckavog duha prožetog optimizmom izgleda kao savršena formula, a Matt Damon u ulozi astronauta koji ostaje sam na Marsu i pokušava preživjeti dok mu ne dođe pomoć je svakako jedan od kandidata za ovogodišnju nagradu Oscar.

Legend (Legenda)

legend

Početak prikazivanja: 08.10.2015.

Tom Hardy je fantastičan kada igra samo jednog lika u filmu, a što će tek napraviti kada odigra dva?! Upravo je to jedna od zanimljivosti filma Legend, u kojem Hardy glumi zloglasnu braću Kray, blizance koji su 60-ih godina prošlog stoljeća stvorili beskrupulozno kriminalno carstvo u Londonu i ušli u povijest kao jedni od najvećih britanskih zločinacasvih vremena. Prve su kritike pozitivne, priča se čini jako zanimljiva i atraktivna, a Tom Hardy je… pa, Tom Hardy! Znači, ne propušta se.

Pan (Pan: Putovanje u Nigdjezemsku)

pan

Početak prikazivanja: 08.10.2015.

Teško je reći koja je ovo po redu ekranizacija klasika J.M. Barriea o Petru Panu, kapetanu Kuki i ostatku bizarne ekipe u Nigdjezemskoj, ali izgleda kako ova priča nikada ne zastarijeva. Najnoviju je verziju režiraoJoe Wright, malog Pana glumi Levi Miller, a Kuku Garrett Hedlund. Ipak, glavne su zvijezde Hugh Jackman kao jezivi gusar Crnobradi te Rooney Mara kao Tiger Lily, što će reći kako se radi o poprilično drugačijoj perspektivi i istraživanju nekih novih svjetova Nigdjezemske. Naravno, sve izgleda vizualno zapanjujuće tako da čak i ako film nije baš nešto, ostaje nam uživanje u njegovoj ljepoti!

The Walk (Put do slave)

walk

Početak prikazivanja: 08.10.2015.

Francuski akrobat i umjetnik Philippe Petit je toliko fascinantan lik da je već dobio dokumentarac (osvojio Oscara 2009. godine), a sada je njegov podvig ekraniziran i u formatu igranog filma. Portretira ga Joseph Gordon-Levitt, a prati Petitov hod po žici između vrhova WTC tornjeva koji je 1974. godine očarao i zaprepastio svijet. Kažu kako se radi o kino iskustvu koje se mora pogledati u IMAX dvorani, a mi ćemo im vjerovati!

Crimson Peak (Crimson Peak)

crimson

Početak prikazivanja: 15.10.2015.

Čudni, bizarni i mračni Guillermo del Toro s pravom nosi titulu jedinog pravog nasljednika velikog Tima Burtona, a nakon nekoliko se izleta u vode SF-a i superjunačkih filmova vraća onome što najbolje zna: mističnim fantasy hororima! Crimson Peak prati mladu djevojku (Mia Wasikowska) koja seli u jezivu kuću čiji oronuli zidovi i mračni hodnici kriju tajnu kakva će nam slediti krv u žilama. Noćne more su nam zagarantirane, ali ovakva se ljepotica jednostavno ne propušta!

Black Mass (Crna misa)

black mass

Početak prikazivanja: 15.10.2015.

Izgleda kako se Johnny Depp napokon vratio u formu jer je Black Mass uspješnica kakvu čeka već dobrih 10-ak godina i nekoliko jedva solidnih filmića zahvaljujući kojima je od hollywoodske ikone postao predmet sprdnje. Istinita priča o brutalnom mafijašu Whiteyu Bulgeru koji postaje doušnik FBI-a nudi dovoljno akcije, kriminala i drame da zadovolji čak i one najzahtjevnije gledatelje, a kritika i publika se uglavnom slažu kako se radi o vrhunskom filmskom iskustvu. A da ne pričamo o lećama koje Depp fura… brrr!

Burnt (Burnt)

burnt

Početak prikazivanja: 22.10.2015.

Kuhanje je ponovno in, a na taj se vlak želi ukrcati i Bradley Cooper novom dramedijom Burnt, koja prati talentiranog chefa čija karijera propada zbog problema s drogom i prepotentnošću, ali ju on svim silama želi vratiti na staze stare slave i pokazati svijetu koliko je njegov status opravdan. Cooper je savršen izbor za ovu ulogu jer ima taj prirodni bunt uz veliku dozu simpatičnosti i karizme, a nadamo se kako njemu i filmu neće previše naškoditi što je uhvaćen u laži kada je rekao kako je “cijeli život radio kao kuhar” dok je u stvarnosti bio samo pomoćnik i to u kratkom periodu tijekom tinejdžerskih godina.

Hotel Transylvania 2 (Hotel Transilvanija 2)

hotel

Početak prikazivanja: 22.10.2015.

Animirani hit Hotel Transylvania 2 bilježi sjajne rezultate u američkim kinima i uglavnom se sviđa kritici i gledateljima, a izgleda kako je ovo jedini preostali način da njegova glavna zvijezda i scenarist Adam Sandler napravi stvarno uspješan film. Nastavak solidnog crtića iz 2012. godine, Hotel Transylvania 2 se ponovno bavi skupinom simpatičnih čudovišta koje predvodi sam Drakula, a koji će u novoj avanturi pokušati izvući “unutarnjeg monstruma” u svom malenom nevinom unučiću. Na žalost, film će se u našim kinima prikazivati isključivo u sinkroniziranom obliku, što je praksa za koju bismo svakako htjeli da nestane.

The Last Witch Hunter (Posljednji lovac na vještice)

last

Početak prikazivanja: 22.10.2015.

U pauzama snimanja novih nastavaka Brzi i žestoki franšizeVin Diesel ima vremena odjenuti srednjovjekovni oklop, isukati mač i krenuti u epsku borbu protiv raznih demona, čudovišta i vještica, a njegov lik u The Last Witch Hunteru to čini od pamtivijeka pa sve do sadašnjosti. Naravno, kako to obično biva, on je jedina osoba koja može stati na kraj silama zla koje prijete uništenju čovječanstva, a iako nismo pretjerano optimistični (ovakvi fantasy filmovi imaju tendenciju biti totalno smeće), nekako vjerujemo kako će sve na kraju ispasti jako zabavno i zanimljivo kino štivo!

Jem and the Holograms (Jem i hologrami)

jem

Početak prikazivanja: 29.10.2015.

Biti ćemo potpuno iskreni: iako se radi o vrlo popularnoj američkoj animiranoj seriji, o Jem and the Holograms ne znamo apsolutno ništa. No, ako je već dobila svoju igranu filmsku verziju, valjda je negdje tamo nekome u jednom periodu života bila pravi hit, pa tko smo mi da osuđujemo. Ipak, priča o djevojčici i njezine tri sestre čiji maleni garažni bend odjednom postaje najveća svjetska glazbena atrakcija nam opasno smrdi na teški umjetničko-financijski fail, pogotovo nakon što vidimo like/dislike omjer na YouTube trailerima. Nećemo se baš pretrgati da kupimo kino ulaznicu za ovo, ali tinejdžerice bi možda mogle poželjeti baciti oko na jedan takav masakr šljokicama i duginim bojama.

Southpaw (Southpaw)

south

Početak prikazivanja: 29.10.2015.

Iako nam se čini kako Southpaw nije dobio baš toliko ovacija i priznanja koliko smo očekivali, vjerujemo kako se radi o fantastičnom filmu. Ipak, redatelj Antoine Fuqua i scenarist Kurt Sutter rijetko kada griješe, a kada im je u ekipi i fantastični Jake Gyllenhaal… pa to ne može biti loše niti da su snimali Nokiom 3310! Film u naša kina dolazi s neobično dugim zakašnjenjem od tri mjeseca tako da znamo već sve što bismo trebali znati o njemu, ali to nas uopće neće spriječiti da kupimo kartu i uživamo u malo dobrog, starog hollywoodskog šaketanja.

Scouts Guide to the Zombie Apocalypse (Vodič za izviđače kroz zombi apokalipsu)

scouts

Početak prikazivanja: 29.10.2015.

Najveća kino nepoznanica listopada je svakako Scouts Guide to the Zombie Apocalypse, horor komedija o grupici mladih izviđača koji pokušavaju preživjeti zombie apokalipsu… kako i sam naslov jasno sugerira. Glumačka postava je poprilično nepoznata (iako pozornost plijeni ime Patricka Schwarzeneggera, sina znate već koga), redatelj Christopher Landon nije neka hollywoodska faca s pedigreom, a i igranje s ova dva žanra može biti pogubno. Nazovite nas naivcima, ali imamo neko povjerenje kako će ovo ispasti jako dobar i zabava film koji bi se uz malo sreće i veliku pomoć internet zajednice mogao dočepati i kultnog statusa.

Datum: Ponedjeljak, 19.10.2015.
Broj pregleda: 2651
Kategorija: Showbiz